Dag 4 - Donderdag 19/02 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu Dag 4 - Donderdag 19/02 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu

Dag 4 - Donderdag 19/02

Blijf op de hoogte en volg Romana

19 Februari 2015 | Denemarken, Sorø

Weer een dagje stage, vandaag heb ik maar een kort verslag want ik heb niet veel gedaan. Zoals gewoonlijk met de bus naar stage en daarna nog even gelopen. Ik ben 2/3 keer bijna in slaap gevallen in de bus, dus kan je nagaan hoe moe ik ben/was. Op stage aangekomen kleedde ik me weer om en ging weer zitten in het kantoor. Vandaag liep ik met iemand anders mee want de persoon met wie ik normaal meeloopmhad een dagje vrij.

Om 7:30 mocht ik naar het andere huisje voor de zondevoeding. Ik moet zeggen het was ontzettend intressant! Daarna ging ik door naar weer een ander huisje voor de insuline en bloedsuiker. Bloedsuiker is hetzelfde als in Nederland , maar met insuline hebben ze een apart lijstje met hoeveel ze moeten doen. Dat ligt natuurlijk ook aan hoe hoog/laag de bloedsuiker is.

Toen ik terug was was de schilder er, het huisje werd vandaag geschilderd dus de mensen konden niet in de kamer komen zitten. Iedereen zat op hun kamer en er was dus (bijna) niks te doen vandaag.

Om 1 uur mocht ik naar huis, en doordat er zo weinig te doen was en ik soms gewoon de schilder aan het bestuderen was zo saai dat ik het vond, ging de tijd enorm langzaam! Ik liep weer naar het station en was rond 2 uur terug in het hostel. Vandaag had ik lekker een relax middagje, lekker op de laptop wat dingen gedaan en natuurlijk dit getypt.

Ik heb vandaag weer met mijn ouders geskypt, en zag me zusje ook nog even. Ook heb ik met een vriendin, en haar vriend geskypt. En nu lig ik weer lekker in bed, zometeen nog even een spelletje spelen en dan is het alweer bedtijd. Tot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romana

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 5539

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 21 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: