Dag 10 - Woensdag 25/02 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu Dag 10 - Woensdag 25/02 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu

Dag 10 - Woensdag 25/02

Blijf op de hoogte en volg Romana

25 Februari 2015 | Denemarken, Sorø

Dacht ik vandaag eindelijk weer eens mijn wekker te horen, werd ik 5 minuten voordat hij af ging wakker. Pfff!

De bus gepakt en naar stage gegaan. Op stage heb ik weer de ochtendzorg gedaan, dit keer helemaal alleen. Omdat ze zagen dat ik dat wel aan kon. Héhé eindelijk zien ze dat, heb ookal bijna 2 jaar ervaring. Rond 11 uur had ik niks meer te doen en ging ik met een andere stagiaire praten. Natuurlijk vond ze dat wel moeilijk omdat ze in Denemarken niet veel engels krijgen. Daarna was het etenstijd en de mensen geholpen met eten. En toen was het alweer 1 uur, ik mocht naar huis.

Vandaag eindelijk het hostel betaalt. Elke keer als ik dat wou doen wisten ze niet dat ik er ben, of ze schrokken van het feit dat ik hier 5 weken ben. Of ze zeiden kom morgen maar terug. De kantine is om 3 uur dicht en elke keer als ze zeiden kom morgen maar terug had ik dienst tot 3 uur. Dus allemaal heel vervelend maar het is nu eindelijk betaalt.

Daarna boodschapjes gedaan. Eerst ging ik fietsend naar de Lidl. En daarna door naar de Aldi. Dat komt omdat ze bij de Aldi producten hebben die goedkoper zijn als bij de Lidl. Dat klinkt heel raar, maar als je je eten/drinken zelf moet betalen ga je daar echt wel op letten. Geloof mij maar.

In de avond lekker zalm gemaakt. Ik had daar zoooon zin in. Dus dan doe je dat. Daarna met me ouders/zusje geskypt. Rond 8 uur een kopje thee met een koekje, en toen weer een aflevering van me serie gekeken. Morgen weer om 8 uur beginnen, dus lekker een uurtje langer slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romana

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 5544

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 21 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: