Dag 14 - Zondag 01/03 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu Dag 14 - Zondag 01/03 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu

Dag 14 - Zondag 01/03

Blijf op de hoogte en volg Romana

01 Maart 2015 | Denemarken, Sorø

Het is alweer maart, over precies 20 dagen ben ik alweer thuis. Gaat echt snel! Vandaag een lekker rustig dagje gehad. Ik viel gisteren elke keer in slaap tijdens mijn aflevering van mijn serie, dus heb ik die in de ochtend opnieuw bekeken.

In de middag hard gewerkt aan school, en dan bedoel ik ook echt hard. Ik heb twee wegwijzers gemaakt en opdrachten van Nederlands. Dat is voor mij doen echt veel. Daarnaast heb ik alle foto's die ik hier gemaakt heb in Denemarken op mijn laptop gezet en uitgezocht. Ook ben ik begonnen aan een powerpoint over Denemarken, want als ik terug ben moet ik voor mijn stage in Nederland een presentatie geven over hoe alles hier verloopt. Dat is dus ook nogal wat werk.

De meiden, en de Duitse mensen, zijn vandaag terug verhuist naar het andere hostel. Dus ik ben weer alleen... De meiden kwamen nog wel gezellig bij mij koken en eten dus.

In de avond met me ouders/zusje geskypt. Nog een aflevering van mijn serie gekeken en toen was het alweer tijd om naar bed te gaan. Morgen begin ik aan mijn twee weken bij de thuiszorg, ben benieuwd!

Ik had trouwens wel echt spierpijn van al die trappen van gisteren. Echt niet normaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romana

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 5540

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 21 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: