Dag 18 - Donderdag 05/03 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu Dag 18 - Donderdag 05/03 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu

Dag 18 - Donderdag 05/03

Blijf op de hoogte en volg Romana

05 Maart 2015 | Denemarken, Sorø

Vandaag niet zon bijzonder dagje gehad. Weer stage gelopen. Dit keer had ik wel de vrouw die me zou moeten begeleiden. Zij geeft voornamelijk de pillen dus het was een pillen route. We waren om half 11 al klaar dus hielpen daarna andere collega's.

Ik mocht om kwart voor 1 weg en me bus kwam 4 over. Ik dacht als ik me snel omkleed en ren haal ik het wel. Dus ik binnen un minuut omgekleed. Gerent en wat denk je? Ik heb hem gewoon gehaald!!! (Normaal is het 10-15 min lopen) Ik was dus lekker optijd bij het hostel.

Daar aangekomen was ineens de vrouw van de kantine, in mijn keuken. Ze deed de afwas. De andere mensen die maar voor een dagje in mijn hostel zijn ruimen hun afwas niet op. Vind ik best schandalig. Dus die vrouw kwam dat doen. Ik bewaar dan ook mijn bord, bestek, kom ect op mijn kamer zodat ik zeker weet dat het schoon is.

Toen ik wou douche zag ik ineens een ander douchegordijn. In het andere hostel zit namelijk schimmel op het douchegordijn, ja ik weet het goed hostel hé. De meiden hadden dus om een ander douchegordijn gevraagd. En blijkbaar zijn ze in mijn hostel ook vervangen. Erg fijn.

Ik heb verder niet zoveel nuttigs meegemaakt/gedaan. In de avond weer geskypt en toen ging ik maar weer slapen. Ik zit alweer een dag alleen in dit hostel, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren. Morgen is het alweer vrijdag, nog een dagje volhouden tot 1 en dan weekend!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romana

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 5526

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 21 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: