Dag 29 - Maandag 16/03 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu Dag 29 - Maandag 16/03 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu

Dag 29 - Maandag 16/03

Blijf op de hoogte en volg Romana

16 Maart 2015 | Denemarken, Sorø

Op naar Solbakken! Mijn laatste weekje stage. Vandaag dus 7-15 een lang dagje. Ik kwam aan op stage en er was nog niemand. Toen het 7:10 was kwam er iemand. Ze vroeg of ik vergeten was om naar boven te gaan. Dat is waar ook ja na het omkleden gaan we altijd eerst naar boven, gewoon helemaal vergeten. Nu was dus iedereen naar mij opzoek en wouden ze me zelfs al bellen. Oeps

Op stage zelf niet zoveel gedaan. Persoon eten gegeven, gewassen ect. Gewoon zoals (sommige) andere dagen. Na 1 uur is er niks te doen en verveelde ik me hard de laatste twee uren. Ik heb morgen een afspraak met "de baas" en dan mag ik vragen stellen. Dus ben maar een paar vragen aan het maken. Tsjaa je moet wat.

In de bus onderweg naar mijn hostel ben ik twee keer in slaap gevallen. Een keer werd ik wakker van die stomme stop knop die zon kabaal maakt als je er op drukt. En de tweede keer werd ik wakker van mezelf, mijn spier in mijn been kreeg namelijk een trekje en daardoor werd ik wakker. Dat is altijd als je in je slaapfase bent dan ontspannen je spieren, mijn spier ontspande alleen iets te wild.

In de avond was het ineens zo druk in het hostel. Het was gewoon "vechten" om een kookplek. Gelukkig hoefde ik mijn eten alleen maar op te warmen en was ik zo weg. Ik eet liever alleen als met deze drukte hoor, was echt niet normaal.

In de avond weer geskypt. Ik was van plan om grimm te gaan kijken, ik was net bezig en voelde mezelf wegzakken. Het was pas half 9, ineens werd ik wakker om half 11. En grimm was nog steeds aan. Ineens 2 afleveringen verder. Oeps!! Heb ik weer..

Tip van de dag: zet je serie uit als je denkt dat je in slaap gaat vallen. (!)

Daarna maar alles afgesloten en verder gaan slapen. Morgen gelukkig om 8 uur beginnen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romana

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 5533

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 21 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: