Dag 16 - Dinsdag 03/03 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu Dag 16 - Dinsdag 03/03 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu

Dag 16 - Dinsdag 03/03

Blijf op de hoogte en volg Romana

03 Maart 2015 | Denemarken, Sorø

Weer een dagje bij de thuiszorg, weer eerder wakker als mijn wekker oh en weeeeer slecht geslapen. Vanaf 1 uur was ik klaar wakker, ik denk dat ik bij elkaar (van 1 tot 5:30) een half uurtje geslapen heb. En op t moment dat het 5:30 was lag ik heerlijk en dacht ik kan wel in slaap vallen maar toen was het dus al tijd.

Elke morgen als ik naar de bus loop zie ik een van de Duitse mensen op de fiets vertrekken. Maar vanochtend niet, vond het best raar. Misschien had ze vrij of was ze ziek. Geen idee.

Op stage aangekomen had ik toch ineens iemand anders als dat de bedoeling was. Vond dat best vervelend want deze mevrouw kon heel moeilijk Engels.

Ik mocht niks doen of aanraken van haar. Zelfs de deur niet. Als ik die wou sluiten pakte ze hem gauw over. Erg vervelend!! Tijdens de verschillende bezoeken praatte ze Deens tegen me. In het begin had ik daar geen probleem mee en snapte ik het wel. Maar na 1,5 uur ongeveer werkte het echt om me zenuwen. Als ik het niet snapte zei ik duidelijk in het Engels dat ik het niet snapte. Maar ze reageerde gewoon in het Deens. Op een gegeven moment, dat moment dat het op me zenuwen werkte, luisterde ik al geneens meer. Dat klinkt hard, maar was t gewoon zat.

We waren al om 11 uur klaar maar hielpen daarna collega's. Ik was zo blij dat het een uur was en ik mocht omkleden en naar het hostel kon gaan.

Ik had gisteren geprobeerd om te wassen, maar kreeg die stomme deur niet open. Dus ik lopen naar de kantine kreeg die meneer hem ook niet open. En toen er een andere meneer kwam kreeg hij hem wel ineens open. Pff ik was gewoon niet sterk genoeg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romana

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 5530

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 21 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: