Dag 21 - Zondag 08/03 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu Dag 21 - Zondag 08/03 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu

Dag 21 - Zondag 08/03

Blijf op de hoogte en volg Romana

08 Maart 2015 | Denemarken, Sorø

Vandaag zou ik eigenlijk een rustig dagje houden. Ik kwam pas rond 11 uur me bed uit en ging daarna op me gemakkie me douche, wat eten ect. Daarna pakte ik mijn laptop en begon ik aan school te werken. Ik had eigenlijk helemaal geen spierpijn, van gisteren, overgehouden dus daar was ik heel blij mee.

Ik ging dus aan school werken. Was de bedoeling, uiteindelijk heb ik alleen maar foto's uitgezocht. Heb in totaal al tegen de 500 foto's gemaakt hier. En daarvan heb ik de leukste uitgezocht voor een fotoalbum.

Het was heel mooi weer vandaag en zat al de hele dag te denken om gewoon naar buiten te gaan. Ik heb jullie wel is vertelt dat er 2 rivieren zijn, de ene die ik al gelopen heb met de meiden duurt ongeveer 45 minuten en de andere 2 uur. Ik wou vandaag die van 2 uur lopen. Om half 3 ging ik dat dus ook doen, vol goede moed vertrok ik.

Net voor de helft kwam ik een modderig pad tegen, ik dacht dat het wel mee viel en liep er dus gewoon doorheen. Maar hoe verder ik kwam hoe verder ik er doorheen zakte. Ik dacht ooh neeeeee daar gaan me schoenen. Ik had me mooie roze adidasjes aan, die zijn in ieder geval nu niet roze meer kan ik jullie vertellen. Uiteindelijk zag ik takken en ben daar doorheen en op gaan lopen. Het zag er vast mongolisch uit maar eej ik heb het einde gehaald.

Halverwege was ik bijna de weg kwijt, ik dacht zolang ik de rivier nog kan zien is het goed. Ik kwam op een auto weg terecht. Erg raar. Uiteindelijk een weg in een bosje gevonden die wel goed leek. Ik heb het eigenlijk niet zo op bossen, als die vieze beesten. En dan was er ook nog eens een bord waarop stond "pas op teken". Nou dan hou ik het al helemaal niet. Vind dat echt vieze beesten. Dus het was een keuze maken: terug de oude weg pakken en nog viezere schoenen krijgen of deze weg pakken en capuchon op. Nou daar ging ik dan met mijn capuchon op dat bos in.

Wat een end zeg! Als ik dit had geweten was ik dit nooit gaan doen. Dacht ik toen, nu ben ik er wel blij mee dat ik het gedaan heb. Uiteindelijk heb ik er 2,5 uur over gedaan. Er kwam maar geen einde in zicht en me benen gingen pijn doen. Ineens viel me iets op wat ik herkende aan het begin, hehe daar was het einde!

Ik was blij dat ik het einde zag. Had al de hele tijd hoofdpijn, was mijn drinken vergeten. Had dus al 2,5 uur niks gedronken. Dat is zo niet goed voor je. Het laatste stukje kreeg ik het ook ineens super warm, en liep ik alsof ik zwaar gedronken had. Dat was dus niet goed. In het hostel meteen wat bekers drinken naar binnen gegoten en een appel gegeten. Maar helaas me hoofdpijn werd erger en eindigde in een migraine. Dus ma paracetamolletjes naar binnen gewerkt en gaan slapen.

Tip van de dag: vergeet NOOIT(!!!!) drinken als je weggaat.

Ik heb hele mooie foto's kunnen maken vandaag, dus zeker de moeite om even te gaan kijken! Vast ook weer niet op volgorde, maar heej zolang jullie ze maar zien hé. Morgen weer een dagje stage, het vroeg opstaan-leven begint weer.

  • 09 Maart 2015 - 20:04

    Frederique:

    Zo te zien is je Selfie nu wel gelukt hihi! Mooie foto's schat! Wat ben je toch een avonturier! Tot over twee weekjes!! Xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romana

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 5532

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 21 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: