Dag 22 - Maandag 09/03 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu Dag 22 - Maandag 09/03 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu

Dag 22 - Maandag 09/03

Blijf op de hoogte en volg Romana

09 Maart 2015 | Denemarken, Sorø

Het is maandag, dat betekend de week is weer begonnen. Helaas. Was eindelijk weet gewend om een beetje uit te slapen. Stage was niet zo spectaculair. We waren weer vroeg klaar en hebben een uur op het kantoor niks gedaan. Ik vind niks doen echt hatelijk!

Het was zo mooi weer, ik zat te denken wat ga ik doen; boodschappen (me drinken is op, jeetje wat gaat dat snel) of Ringsted outlet bekijken. Ik besloot om de outlet te gaan bekijken. Boodschappen kan morgen ook nog.

Er was mij vertelt hoe te lopen dus dat deed ik. Ik volgde het pad en kwam uiteindelijk midden in een woonwijk terecht. Dat was dus niet goed. Daarna liep ik ergens anders heen om te kijken waar ik was, ook niet de goede weg. Ik liep maar terug, ineens zag ik de vlag van de outlet en liep daar heen. En daar zag ik de outlet eindelijk!

Eerst naar de mac, ik had zin in een broodje (al zijn die wel erg duur hier) en een heerlijke frappé. Dat is heerlijk met dit weer. Nadat ik dat ophad ging ik de winkels bekijken. In de outlet hebben ze letters, echt heel leuk. Daar staat dan een woord, zoals: SMILE, SHOP of HELLO. Ik heb hier foto's van gemaakt dus kijk gerust even.

Met een outlet denk je dat het lekker goedkoop is, maar helaas het was nog best duur. Na een uurtje was ik uitgekeken en ging ik terug naar het station. De outlet was niet zo heel groot.
Ik moest rennen voor mijn bus. Ik haalde hem net op tijd, anders had ik een half uur moeten wachten. De bus wou net wegrijden dus ik was een lucky girl!

Omdat het nog steeds zo mooi weer was, pakte ik mijn zonnebril een boek en ging ik naar buiten om te lezen op een bankje. Helaas was het bankje niet zo heel schoon dus ging ik weer naar binnen om daar voor het glas te gaan zitten lezen. Je moet genieten van dit heerlijke weer! Volgende keer ga ik toch op dat bankje zitten maar neem ik wel iets mee om op te gaan zitten.

Je zou denken dat ik best moe zou zijn na 3 van die drukke dagen, maar nee ik had nergens last van. Misschien komt dat nog wel. In de avond weer geskypt met ouders/zusje en vriendin. En me kamer opgeruimd. En morgen hopen we natuurlijk weer op zon mooie dag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romana

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 5529

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 21 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: