Dag 23 - Dinsdag 10/03 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu Dag 23 - Dinsdag 10/03 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu

Dag 23 - Dinsdag 10/03

Blijf op de hoogte en volg Romana

10 Maart 2015 | Denemarken, Sorø

Vandaag weer een dagje stage. Ik heb 7-13, zoals eigenlijk elke dag. Vandaag mocht ik iemand wassen en medicatie uitzetten. Ook hebben we mijn papieren bekeken en ingevuld wat ik al gedaan heb. Ze zetten overal uitstekend bij .

Ik zou dus eigenlijk tot 13 moeten maar ik mocht al om half 12 naar het hostel. En had dus de bus van 12 uur, heerlijk! Dit kwam omdat we al om kwart voor 11 klaar waren en dus daarna alles bespraken. Daarmee waren we om half 12 klaar, en om dan tot 13 uur niks te doen heeft geen zin. Heerlijk zon kort dagje!!

In de ochtend was het echt koud. Ik trilde gewoon. Maar toen ik in de bus zat kwam (gelukkig!) de zon te voorschijn en werd het weer lekker/warm weer. Ik denk dat ik mijn handschoenen, die ik de afgelopen weken echt wel moest gebruiken, nu maar in me koffer kan gooien en voorlopig niet meer tevoorschijn hoef te halen.

Nog even boodschapjes gedaan, voor de komende tijd hier zodat ik dat in ieder geval niet meer hief te doen. Op de fiets natuurlijk. Het was weer heerlijk weer.

Daarna weer aan school gewerkt, wil dat afhebben voordat ik weer naar Nederland vertrek. Hele avond daar aan gewerkt, in de avond nog geskypt en daarna alweer gaan slapen. Dat was me dagje alweer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romana

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 5527

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 21 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: