Dag 30 - Dinsdag 17/03 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu Dag 30 - Dinsdag 17/03 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu

Dag 30 - Dinsdag 17/03

Blijf op de hoogte en volg Romana

17 Maart 2015 | Denemarken, Sorø

Heerlijk geslapen. Sinds ik hier ben heb ik echt veel slaap nodig, geen idee wat het is. Misschien wel omdat je toch alles in het Engels moet zeggen. En soms moet nadenken wat dat woord betekend/is. Net zoals gister, normaal val ik nooit om half 9 in slaap. Dat is gewoon veelste vroeg. Maargoed vandaag stage 8-13, lekker kort daggie.

Vandaag had ik dat gesprek met "de baas". Ik dacht dat we dat om 10:30 hadden dus ik liep daar heen, maar ze was dus in een ander gesprek. Een andere vrouw zei dat ik 5 minuten later terug moest komen, dus deed ik dat. Toen zag ik op een bord '11 uur Romana', hmm het was dus blijkbaar 11 uur. Ik zal het wel niet goed begrepen hebben.

Gesprekje ging goed en heb antwoord gekregen op al mijn vraagjes. Ook vroeg ze of ik wat geleerd heb hier, nou dat heb ik zeker! Ik mag foto's maken dus dat is wat ik donderdag ga doen. Voor mijn presentatie voor stage in Nederland.

De rest van de dag niet veel gedaan. Beetje grimm kijken, beetje laptoperen, beetje skype. De normale dingen. Morgen naar een school hier dichtbij, ben benieuwd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romana

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 5545

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 21 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: