Dag 32 - Donderdag 19/03 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu Dag 32 - Donderdag 19/03 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu

Dag 32 - Donderdag 19/03

Blijf op de hoogte en volg Romana

19 Maart 2015 | Denemarken, Sorø

Vandaag stage 7-15, althans dacht ik. Had er al helemaal geen zin in. Maargoed daar gingen we weer. Daar aangekomen zag ik dat de persoon met wie ik dezelfde tijden had om 13 wegging in plaats van 15. Ik hoopte dat ik dat ook mocht.

Ik moest vandaag een persoon douche en eten geven. Tijdens het douche kwam die persoon na me toe om te vertellen dat ze eerder vertrok, en ik dat ook mocht. Yes! Haha :)

Rond 11 uur had ik een gesprek met mijn mentor en begeleider van hier. Hoe ik het vond, positieve en negatieve dingen. Wat de verschillen zijn tussen Denemarken en Nederland. En natuurlijk wat ik geleerd heb. En dat allemaal in het Engels.

Daarna mocht ik bij de andere twee huizen kijken. Dit zijn de demente huizen, hier kom ik nooit. Was best leuk om het even te zien. Een huis was voor "zware dementie", die hier zitten zijn nogal agressief. En dat zag ik ook wel, er was een vrouw de hele tijd een scheldwoord aan het zegen.

In de middag toch maar weer 100 kronen gepint, anders red ik de bus morgen niet. Een enkel ritje is 36 kronen, dit is €5 ongeveer. Dus een dagje stage kost gewoon €10, lekker duur!

En dat was alweer mijn dag. Nog een beetje aan school gewerkt en dat is nu gelukkig allemaal af. Nu kan ik me richten op andere dingen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romana

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 5528

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 21 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: