Dag 33 - Vrijdag 20/03 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu Dag 33 - Vrijdag 20/03 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu

Dag 33 - Vrijdag 20/03

Blijf op de hoogte en volg Romana

20 Maart 2015 | Denemarken, Sorø

In de ochtend, toen ik de deur open deed van het hostel. Schrok ik wel, jeetje wat was het mistig! Je kon het einde van de rivieren niet eens zien, het begin ook niet eigenlijk. Een uurtje later was dat gelukkig alweer weg.

Vandaag heb ik mee mogen kijken bij de fitniss en weer bij de gym. Ik moest blijkbaar om 8 uur beginnen maar dat wist ik niet dus ik was er gewoon om 7 uur. Achja.

Toen het 1 uur was mocht ik naar huis. Afscheid van iedereen genomen, iedereen bedankt. Ook afscheid genomen van alle cliënten in het huis, blijft moeilijk. En daar ging ik, doei Solbakken. Ik heb erg genoten van de stage hier!

In de middag koffer ingepakt, en alles klaargelegd voor morgen. Mijn handbagage ook ingepakt zover dat kon, en de laatste spulletjes gaan er morgen bij in. Nu is het einde echt genaderd, ik kan niet wachten om iedereen weer te zien. Al is alles verlaten hier en het afscheid nemen toch wel weer moeilijk.

Wooow morgen naar huis!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romana

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 5562

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 21 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: