Dag 3 - Woensdag 18/02 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu Dag 3 - Woensdag 18/02 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu

Dag 3 - Woensdag 18/02

Blijf op de hoogte en volg Romana

18 Februari 2015 | Denemarken, Sorø

Weer een dagje stage vandaag, dit keer van 7-13. Weer lekker vroeg opstaan dus en vroeg de bus. Ik werd niet opgehaald vandaag dus moest ik lopen. Ik had gisteren de weg heel goed onthouden en liep zo naar mijn stage. Eingenlijk is het een rechte weg. Toen ik aankwam kleedde me weer op en weer die bespreking. Ook vandaag maakte ik weer ontbijt en stond ik niks te doen.

Vandaag hebben we besproken wat ik hier allemaal wil leren en wat mogelijk is. Ook hebben we besproken dat ik morgen bij zondevoeding en insuline mag kijken, ben benieuwd. Dit is in een ander huisje, op mijn stage zijn namelijk 5 huisjes. Het was niet zon bijzonder dagje vandaag, ik deed weer de dingen zoals normaal en verder dronk ik thee. Ik werd naar het station gebracht, en moest daar nog 20 minuten in de kou wachten.

Nadat ik een appel op had en wat gedronken had ging ik weer boodschappen doen, dit keer met de fiets! Ik was er zo, had alleen geen idee waar een fietspad was dus ik fietste maar waar ik dacht dat ik moest fietsen. Er begon ineens een vrouw tegen me aan het praten/schreeuwen, waarschijnlijk omdat ik verkeerd reed. Maarja sorry mevrouw maar ik spreek dus echt geen Deens.

Ik heb wel gemerkt dat de automobilisten niet stoppen voor een voetgangerspad of haaientanden. Ze racen hier gewoon zo door, ze stoppen voor niemand. En ze rijden hier echt gewoon 100 km per uur op iets waar wij in Nederland maar 50 km mogen.

Nadat ik terug was van de boodschappen, ging ik lekker eten en rustig op bed liggen en slapen. Was erg moe, waarschijnlijk door alles en doordat alles in het Engels is. Morgen weer een dag! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romana

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 5555

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 21 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: