Dag 7 - Zondag 22/02 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu Dag 7 - Zondag 22/02 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu

Dag 7 - Zondag 22/02

Blijf op de hoogte en volg Romana

22 Februari 2015 | Denemarken, Sorø

En er is alweer een week voorbij, een week in Denemarken. Nog 4 te gaan. Het zonnetje scheen toen ik wakker werd, ik dacht meteen op naar buiten! Ik deed voor de grap het warm water eens aan,kijken of het al gemaakt was. En dat was! Meteen gaan douche natuurlijk.

Ik vroeg of de meiden mee een rondje bij de rivier wouden lopen en dat wouden ze. Dus gingen we dat gezellig doen. We zagen echt mooie dingen, we hebben zelfs een kerk gezien. Daar zijn we ook gezellig heen gelopen. We zagen een man en vrouw ergens uit lopen en dachten dat wij dat ook moesten doen om bij de kerk te komen. Dus we probeerde het, het was alleen overal modder dus we liepen echt heel langzaam. Toen zijn we na heel even geprobeerd te hebben maar gestopt. We vonden even later een normaler weggetje naar de kerk. Daar hebben we mooie foto's gemaakt dus zeker even kijken bij mijn foto's!

We zijn via de andere kant weer teruggegaan en hebben zo dus rond om het gehele riviertje gelopen. Aan deze kant was het echt heel erg modderig en waren heel mijn schoenen vies geworden. En me sokken waren er gewoon nat van. In het hostel dus meteen mijn sokken gewassen en schoenen schoongemaakt.

In de avond met me ouders/zusje en tante geskypt. En verder een serie gekeken genaamd Grimm. Het is best een leuke serie, ik moest hem kijken van een vriendin van mij. Die zei kijk hem nou je gaat hem leuk vinden. Noujah dan maar proberen. Nou hij was nog geen minuut bezig en ik schrok me al rot. Vond hem maar raar, maar namater je hem verder kijkt is het eigenlijk best leuk. Elke aflevering heeft een eigen verhaal maar vervolgt ook in het gehele verhaal. Ik hou echt van zulke dingen!

Morgen weer vroeg opstaan... Ugh! We zullen maar zeggen: nog even en het is weer weekend! We houden vol.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romana

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 5559

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 21 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: