Dag 8 - Maandag 23/02 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu Dag 8 - Maandag 23/02 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu

Dag 8 - Maandag 23/02

Blijf op de hoogte en volg Romana

23 Februari 2015 | Denemarken, Sorø

Ik was al om 3 uur wakker en kon daarna ook niet meer slapen. En als je dan moet opstaan om half 6 is dat heel erg, ja kut. Ik ging maar even een spelletje op de tablet doen, ookal wist ik dat ik daardoor al helmaal niet meer kon slapen.

Toen het dan eindelijk half 6 was stond ik op en ging ik weer een dagje stage lopen. Moest vandaag 7-15. Ik moest in de ochtend een vrouw helpen die ik vrijdag voor het eerst gedaan had, en moest haar nu ook doen met een onervaren persoon. Vond ik zelf niet zo slim, maar ik deed het maar. Er was in de middag niet veel te doen. Heb medicijnen uitgezet en dat was het. Van 2 tot 3 uur heb ik me echt verveeld.

Toen het eindelijk 3 uur was kon ik niet wachten om naar het hostel te gaan. Toen ik daar aankwam zag ik de Nederlandse meiden aan tafel zitten. Ze waren verhuist naar mijn hostel. Echt fijn! :)

In de avond weer gekookt. Tijdens het afwassen geskypt met me tante en neefje. Al wou me neefje niet echt veel praten. Computer spelletjes zijn soms zo interessant haha. Rond 7 uur met mijn ouders geskypt. Daarna lekker in bed 1 aflevering van me serie gekeken en toen was ik zo moe dat ik wou gaan slapen.

Het was toen pas net half 10 maarja als je al om 3 uur wakker bent, ben je om half 10 echt wel kapot!

Voordat ik ging slapen zocht ik het kacheltje wat ik gekregen had van die man. Maar ik was hem kwijt, ik wist zeker dat hij die ochtend nog op mijn kamer stond. Hij zal hem dus wel opgehaald hebben toen ik op stage was. Echt creapy!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romana

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 5554

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 21 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: