Dag 9 - Dinsdag 24/02 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu Dag 9 - Dinsdag 24/02 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu

Dag 9 - Dinsdag 24/02

Blijf op de hoogte en volg Romana

24 Februari 2015 | Denemarken, Sorø

En vandaag weeeer eerder wakker als mijn wekker. Ik heb serieus mijn wekker hier in Denemarken maar een keer horen afgaan.

Vandaag moest ik 8-15. Eindelijk niet de bus van 6:15 maar een uurtje later. Toen ik aankwam lopen zag ik een bus voorbij rijden, ik dacht ooh nee toch niet mijn bus! Ik nog even bij de bushalte gewacht maar de bus kwam maar niet. Ik had mezelf voorgenomen om, om 20 terug naar me hostel te gaan en de volgende bus te nemen. Toen het net 20 was en ik weg wou lopen zag ik de bus. Oh fijn, nu kwam ik alsnog op tijd.

Op stage was weer niet veel te doen. Ochtendzorg gedaan, mensen eten gegeven. En dat was het. Vanaf 1 uur niet echt iets belangrijks gedaan. Ja mensen koffie gegeven om half 3 maar dat was het. Ik was dus heel blij dat het 3 uur was en ik naar het hostel kon.

Ik werd weer gebracht naar het station, maar voordat we dat deden gingen we eerst een pan kopen. Ze hebben in het hostel een hele zwarte, onhygiënische, pan. Dus nu heb ik een betere en eentje die van mij is. Hij koste €10, dus niet veel. En tis ma voor drie weken, kan hem natuurlijk ook nog thuis gebruiken. Die mevrouw van stage had gekeken voor mij voor een goedkope pan, vandaar dat we wisten dat hij daar goedkoop was. Echt lief!

In de avond gekookt, even een aflevering van me serie gekeken en daarna even geskypt met me ouders/zusje. Ook nog goede tijden slechte tijden terug gekeken met de meiden. En toen gaan slapen, de volgende dag weer vroeg op staan.

  • 26 Februari 2015 - 12:24

    Rob:

    zet hem op je kunt het en maak er wat moois van gr Rob

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romana

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 5561

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 21 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: