Dag 11 - Donderdag 26/02 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu Dag 11 - Donderdag 26/02 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu

Dag 11 - Donderdag 26/02

Blijf op de hoogte en volg Romana

26 Februari 2015 | Denemarken, Sorø

Vandaag was ik weer eerder als de wekker wakker. Dit keer was ik om 6 uur wakker, maar viel ik elke keer in slaap en werd ik 3 min voordat me wekker ging weer wakker. Ik had om 7:15 de bus en ging weer een dagje stage lopen.

Zoals gewoonlijk weer niet veel gedaan. De mensen eten gegeven, de was opgevouwen en gekeken hoe ze bloedprikken. Dat doen ze best raar, niet echt uit te leggen. En toen wou de vrouw nog weglopen zonder alles op te ruimen. Beetje raar, ik heb haar er dus opgewezen dat ze nog moest opruimen.

Nadat het weer tijd was om terug te gaan naar het hostel kwam ik buiten en scheen de zon. Ik vond het dus een mooie dag om het centrum van Sorø te gaan bekijken. Wat ik afgelopen zaterdag al van plan was, maar niet doorging. Ik ging te voet, dat kon best. Ik kwam een hoop mooie dingen tegen, en dat kan je zien bij de foto's.

Ik zocht een souvenirs winkeltje want ik wil graag een souvenir van Sorø. Maar helaas hadden ze die niet. Dus liep ik verder. Ik kwam 2 museums tegen en wou graag een bezoeken maar stond nergens een prijs dus dat ga ik even google en dan ga ik daar de volgende keer heen. Ook zag ik een bioscoop, echt zon oude bioscoop echt grappig om te zien. Ook deze is te zien bij de foto's. Hier draait ook 50 shades of grey, pff wat wil ik die film zien! Toen ik nog verder liep zag ik een Vero Moda en moest ik ineens aan Nederland denken. Ik zag een postkantoor en dacht dat ze daar wel souvenirs hadden maar helaas. Ik liep maar weer terug naar het hostel.

In het hostel praten ik met de meiden over een souvenirs winkeltje en hun zeiden dat er in Slagelse ofso een groot winkelcentrum is en er daar een zit. Mijn bus die ik altijd terug naar het hostel neem, rijd erlangs. Dus morgen na stage ga ik daar heen om eens te kijken. Heb ik meteen een uitstapje. Ben benieuwd!

In de avond weer geskypt met ouders en zusje. Weer lekker eten gemaakt, thee met een koekje. Serie gekeken en zo maar weer eens gaan slapen. Morgen is het alweer vrijdag, oftewel WEEEKEND!!

  • 26 Februari 2015 - 21:28

    Frederique:

    Wat een mooie foto's schat!
    Geniet van Denemarken, het ziet er super mooi uit!

    Proud of you!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romana

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 5562

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 21 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: