Dag 12 - Vrijdag 27/02 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu Dag 12 - Vrijdag 27/02 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu

Dag 12 - Vrijdag 27/02

Blijf op de hoogte en volg Romana

27 Februari 2015 | Denemarken, Sorø

Vandaag weer een (kort) dagje stage. Heerlijk vind ik het om om 1 uur klaar te zijn. Ik deed niet veel op stage, zoals de vorige keren.

Mijn begeleider en ik hadden afgesproken om vandaag naar de thuiszorg te lopen zodat ik weet waar ik maandag moet zijn en hoelaat. Dus dat deden we. Het was 2/3 minuten van de plek vandaan als waar ik nu zit dus het is niet ver. Ik kan dit ook gewoon vanaf het station lopen.

Toen we daar aankwamen vroeg ik om me tijden en die kreeg ik. Wat een heerlijke tijden! Maandag tot en met vrijdag van 07:00 tot 13:00. In de middag dus lekker vrij en kan ik van alles doen. Staat nog veel op de planning namelijk en heb nog maar 3 weken. Toen het 1 uur was ging ik weer lopend naar het station wachtend op de bus.

Zoals gezegd gisteren ging ik vandaag naar het winkelcentrum in Slagelse. Ik zou in de bus blijven zitten en uiteindelijk een winkelcentrum tegenkomen. De meiden hadden mij vertelt dat je eerst een heeeeeele lange tijd rechtdoor ging en daarna een rotonde tegen kwam en vanaf daar moest ik goed opletten. Nou dat deed ik eigenlijk al de gehele tijd. Die heeeeeele lange rijd rechtdoor hadden ze correct, wat was dat een lang stuk zeg! Na de rotonde letten ik nog meer op als dat ik al deed.

Uiteindelijk kwam ik nog steeds geen winkelcentrum tegen en gaf ik de moed maar op. Ik dacht ik ga wel naar het station en dan pak ik wel de bus naar het station. Opeens drukte er iemand op stop, en zag ik aan me linkerzijde een winkelcentrum. Ik dacht jeeeeej ik ben er. Is maar goed dat die persoon op stop drukte anders was de bus gewoon doorgereden. Ik stapte uit en liep naar binnen.

Wat een hoop kleding winkels! Ik zag een H&M, een Jack & Jones, een Only en nog veel meer. Echt grappig om zulke winkels hier te zien. Je weet wel dat ze overal weer zitten, maar toch doen ze me denken aan Nederland.

Voordat ik de kleding winkels inging, ging ik eerst opzoek naar een souvenirs winkeltje. Ik zag twee winkels die dat wel eens konden hebben, souvenirs. Maar helaas geen souvenirs. Toen zag ik een wintersport winkel. Toen ik in Oostenrijk was van de zomer hadden ze daar souvenirs, dus ik dacht waarom nu ook niet. Ik liep daar naar binnen en keek goed rond, helaas ook niks. Nou dan koop ik wel een souvenirs in Kopenhagen.

Daarna ging ik de kledingwinkels in, ik heb een vestje gekocht bij de H&M en daarna ging ik weer terug naar de bus. Daar moest ik nog een paar minuutjes wachten en half uurtje later was ik weer bij het hostel.

In het hostel heb ik met me lieve vriend geskypt. Daarna eten gemaakt. Toen ik net klaar was belde me ouders/zusje me op skype en heb ik daarmee geskypt. Daarna nog met me tante en neefje. Had het er maar druk mee.

Nu zit ik aan de thee en bekijk ik mijn serie. Morgen met de meiden naar een plaatsje hier 1,5 uur rijden vandaan. Ben benieuwd! Ik vertel natuurlijk alles morgen in mijn verslag. De foto's van vandaag zijn zeker waard om even te kijken, dus doe dat gerust! En het belangrijkste : HET IS WEEKEND!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romana

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 5567

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 21 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: