Dag 13 - Zaterdag 28/02 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu Dag 13 - Zaterdag 28/02 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu

Dag 13 - Zaterdag 28/02

Blijf op de hoogte en volg Romana

28 Februari 2015 | Denemarken, Sorø

Ik was om 8 uur wakker, wat voor mij dus heel erg uitslapen was. Daarna lekker gedoucht, gegeten en toen was het alweer bijna half 11. Om half 11 zouden we vertrekken, de meiden en ik, naar Møns Klint. Het mooie plaatsje van de foto's.

Het was ongeveer 1,5 tot 2 uur rijden. We moesten over een brug (bekijk foto). Het laatste stukje moesten we over zand rijden en dan heel steil omhoog en dan weer omlaag. En toen we net omlaag waren kwam er een steile bocht. Dus een gevaarlijk weggetje en dat in een bos.

Toen we daar eindelijk aankwamen konden we naar boven of naar beneden. We kozen ervoor om eerst naar boven te gaan en dan terug te gaan en dan naar beneden te gaan, dus dat deden we.

We zagen de hoeveelheid trappen maar hebben het toch gedaan. Daar boven hadden we ontzettend mooi uitzicht. We zijn er even blijven hangen. Uiteindelijk toch weer terug gegaan om naar beneden te lopen.

Ook hier weer heel veel trappen. Naar beneden gaan is niet zo erg maar naar boven gaan wel. Althans dachten we. Maar net voor de helft gingen me benen raar doen, allemaal trillen. Dus ging ik maar even stoppen en op het bankje zitten. Toen het wat beter ging liepen we weer verder. Helemaal beneden gingen ook hier mijn benen trillen. Ik dacht eerst dat ik nergens last van had maar op het moment dat ik ook maar even stilstond trilde ze ontzettend erg. We genoten van het uitzicht hier beneden.

We liepen nog even verder en zagen we de zon. Heeeeeerlijk! Ik voelde nog even aan het water of het heel erg koud was maar het viel wel mee. We bleven voor een paar minuten daar en liepen daarna weer omhoog.

Al die trappen weer omhoog. Pff het waren er meer als dat ik onthouden had dus viel zwaar tegen. Nadat ik een paar trappen omhoog was gelopen moesten we ff stoppen. Het was echt zwaar. Ik was blij toen we eindelijk boven waren. Daarna gingen we weer de auto in, voor een 2 uur durende rit terug naar het hostel. Ik heb ontzettend genoten en was erg blij dat ik mee mocht van de meiden.

In het hostel nog even geskypt met me nicht en lieve vriend. En gebeld met me moeder. Daarna nog even me serie gekeken en was het alweer welletjes. Je bent echt moe na zon zware dag.

Bekijk de foto's van vandaag maar eens goed, zijn zeker de moeite waard!! De foto's zijn helaas niet op volgorde,ik heb het geprobeerd maar ze wouden niet meewerken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romana

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 5558

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 21 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: