Dag 15 - Maandag 02/03 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu Dag 15 - Maandag 02/03 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu

Dag 15 - Maandag 02/03

Blijf op de hoogte en volg Romana

02 Maart 2015 | Denemarken, Sorø

Vandaag begin ik bij de thuiszorg. Ik moest om 7 uur beginnen dus dat was weer de bus van 6;15. Ik kwam gister avond maar niet in slaap dus voordat ik sliep was het ongeveer half 12. Ik was dus 's ochtends erg moe, en wou dus niet mijn bed uit. Pfff, ik moest wel.

Toen ik naar buiten liep regende het keihard, gelukkig hoefde ik maar 3 minuten op de bus te wachten. Maarja vanaf het station naar de thuiszorg is het 13 minuten lopen. Dus daar kwam ik zeiknat aan. Gelukkig moet je een uniform aan en liep ik dus niet in mijn natte kleding rond.

Vandaag liep ik met een mevrouw mee, en vanaf morgen tot het einde hier met een andere vrouw. Alleen die mocht vandaag eerder naar huis vandaar dat ik nu met die ene mevrouw meeliep. Snappen jullie het nog een beetje?

Ik liep dus met die mevrouw mee. We douchte een persoon, waste een persoon, maakte een appartement schoon, haalde boodschappen, deden speciale sokken aan en maakte ontbijt. We gingen bij 8 mensen langs en dat in 6 uur (7-13). We hadden gelukkig een auto, want niet iedereen zat in Ringsted zelf.

Toen het een uur was ging ik naar het station om de bus te halen. Ik deed deze middag nog even boodschappen bij de Lidl. Ik was op de fiets. Toen ik net klaar was en betaalt had en dus terug wou gaan stond het weer te spoelen. Ik dacht neeee niet weer. Maar gelukkig kon ik in het hostel lekker makkelijke (droge!) kleren aan en douche.

In de avond nog even met me ouders/zusje geskypt en serietje bekeken. Ben al bij aflevering 18

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romana

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 5547

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 21 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: