Dag 24 - Woensdag 11/03 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu Dag 24 - Woensdag 11/03 - Reisverslag uit Sorø, Denemarken van Romana Verweij - WaarBenJij.nu

Dag 24 - Woensdag 11/03

Blijf op de hoogte en volg Romana

11 Maart 2015 | Denemarken, Sorø

En de week is weer door midden! Vandaag had ik een andere vrouw, omdat vrouw die ik normaal heb vrij is, maar deze andere vrouw had ik de eerste maandag dat ik begin gehad. Dus ik kende haar al. We begonnen volle moed aan ons lijstje, we liepen wat achter op schema maar haalde dat daarna mooi in. (Stond ineens 2 uur voor iemand op t lijstje terwijl je daar normaal maar uurtje over doet, hebben dus niks afgeraffeld daar hou ik niet van)

We kregen dorst en gingen dus de Lidl in om wat drinken te kopen. Ook kochten we chocolade en nootjes. Die hebben we heerlijk opgepeuzeld in de auto :) Jammmie!

Het was half 1 en ik mocht gaan. We waren namelijk klaar. Vandaag ging trouwens de tijd wel sneller omdat je meer doet. Bij die andere vrouw geven we medicatie en weg zijn we. Hier wassen we mensen, maken we schoon ect.

Ik liep snel zodat ik de bus van 34 kon halen. Toen ik aankwam bij de bushalte was het 28 maar er stond geen bus. Ikke wachten en wachten maar geen bus. Uiteindelijk kwam de bus om 40 maarja die vertrok natuurlijk pas om 04. Ik vraag me echt af of die bus die zou komen om 34 eerder vertrokken is of gewoon niet is op komen dagen. Ik heb dus voor niks zo snel gelopen.

Het was vandaag weer heeeeeeerlijk weer! Ik kom nog bruin terug denk. En vandaag had ik wel wat last van spierpijn, best laat..

Weer hard gewerkt aan school en van de zon genoten. In de avondje een halve aflevering gezien van grimm omdat ik zo moe was. Lekker vroeg gaan slapen dus. Morgen weer een dag.

Vandaag helaas verkouden geworden, en een neusspray vergeten. Daar zit je dan op je kamer water met zout te snuiven, tis allemaal wat :')

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romana

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 5549

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 21 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: